Oferta

Badania klienta i marki

Zbadaliśmy setki tysięcy klientów – użytkowników różnych produktów, marek czy sieci detalicznych. Badania świadomości, wizerunku, komunikacji, profilu klienta. Wywiady osobiste, exit poll, CATI, CAWI, badania jakościowe

Badania produktów PT

Mamy olbrzymie doświadczenie w badaniach produktów oraz designu opakowań. Testy CLT, in-home. Użytkowanie, ocena grafiki, testy cenowe. 

Testy sensoryczne produktów spożywczych – smak, zapach, atrakcyjność produktu dla konsumenta. Porównanie produktów konkurencji w odniesieniu do bieżącego, posiadanego asortymentu lub nowego. 

Znaczna część naszych zleceniodawców dzięki zmianom receptury produktów, bądź zmiany dostawców uzyskuje informacje czy dany produkt, jest dobrze odbierany przez konsumentów.

Głównymi zagadnieniami badawczymi jest rozpoznanie mocnych i słabych stron danego produktu na tle konkurencji, badanie rozwoju nowego produktu, badania opakowania, badania marki, testy produktów, badania dostępności produktu, wybór odpowiednich wariantów produktu według preferencji konsumentów, a także szacowanie cyklu życia produktu. W badaniu opakowania, mierzona jest reakcja konsumentów na opakowanie bądź etykietę produktu.

Naszym głównym celem jest zawsze zadowolenie klienta.

W liczbach

0
wywiadów rocznie
0
projektów rocznie

Specjalizujemy się głównie w realizacji badań ilościowych.

Badania Central Location Test. Do Studia zapraszani są uprzednio sprofilowani respondenci w celu oceny produktu. Więcej w Badania produktów PT

Badania In-home, na każdego rodzaju próbach – udziałowa, losowa, peselowa, adresowa, siatka Kisha, itp.

Badania w sklepach – category management, path tracking, wywiady z klientami sklepów. Badania skuteczności materiałów reklamowych w sklepie, ekspozycji produktów, preferencji klientów oraz ich poziomu satysfakcji.

Mystery shopper 

Sondaże uliczne, sondaże wyborcze – exit poll, late poll

B2B

CAWI – mamy dostęp do tysięcy panelistów. Do prostszych analiz oraz uzyskania szybkiej informacji.

Badania edukacyjne, ewaluacyjne. Realizowaliśmy pośrednio zlecenia dla Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej, Akademii Pedagogiki Specjalnej, UKSW.

Eye Tracking śledzenie ruchu gałek ocznych oraz rozmiaru źrenicy osoby badanej. Metoda ta, wykorzystywana dawniej w wielu dziedzinach, dziś zyskuje dużą popularność w marketingu: przy badaniu użyteczności stron, aplikacji i reklam.

Z badań jakościowych zajmujemy się rekrutacją do FGI, jak i realizacją wywiadów pogłębionych IDI.

Car Clinics – ocena konceptów nowych aut, oraz innowacyjnych rozwiązań zaproponowanych przez producentów samochodowych.